Zákaznický portál My Esri
Právě uplynul rok od spuštění sekce Podpora v rámci zákaznického portálu My Esri, kde můžete vyřešit veškeré vaše záležitosti s technickou podporou ARCDATA PRAHA. Pokud jste tuto možnost ještě nevyužili nebo neprozkoumali všechny funkce této sekce, přinášíme vám ucelený přehled dostupných možností.

Sekce Podpora v rámci portálu My Esri
Po přihlášení do portálu My Esri vyberte hlavní záložku Moje organizace a podzáložku Podpora. Následně se vám zobrazí základní Přehled technické podpory, kde hned uvidíte stav vašich případů, chyb a vylepšení. Na této stránce máte rovněž k dispozici kontaktní údaje na technickou podporu, pokud byste nás rádi kontaktovali prostřednictvím telefonu. Ve spodní části pak naleznete Nedávné aktivity, které jsou uspořádány chronologicky v čase.

Založení případu technické podpory
Pokud potřebujete cokoli probrat s technickou podporou ARCDATA PRAHA, z nabídky na levé straně vyberte možnost Založení případu a vyplňte zobrazený formulář.

Proč zakládat případ v portálu My Esri?
Založení případu přes portál My Esri je výhodné jak pro vás, tak pro nás. Při vyplňování formuláře přesně víte, které informace od vás potřebujeme, abychom se vašemu případu mohli začít ihned věnovat. Odpadá tak potřeba prvního kontaktu s upřesněním informací týkající se specifikace systému, typu produktu či verze produktu, které jsou nezbytné k tomu, abychom se mohli vaším případem ihned začít zabývat.
Druhou stejně kvalitní možností, jak nás kontaktovat, je telefon, protože při hovoru se zeptáme na všechny důležité informace a rovnou je zapíšeme do systému.
Mějte přehled nad svými případy
Díky portálu My Esri se vám podaří udržet přehled ve vašich případech, i když jich v jeden okamžik řešíte několik najednou. Na levé straně vyberte možnost Případy technické podpory nebo v úvodním přehledu klikněte na ikonku Případy (případně můžete kliknout rovnou na otevřené nebo již uzavřené případy) a otevře se vám přehled vašich případů i s detaily, jako jsou datum otevření případu, čas poslední aktualizace případu, aktuální stav nebo jméno analytika, který se vašemu případu věnuje.

Po kliknutí na možnost Podrobnosti se vám otevře detail vašeho případu, kde vidíte základní specifikaci případu, popis problému a v případě uzavřeného případu také jeho řešení. Pod těmito základními informacemi naleznete Protokol aktivit k případu, kde se ukládá kompletní komunikace a vy se k ní můžete kdykoli snadno a rychle vrátit.

Přehled chyb a vylepšení
Pokud jste v rámci svých případů zaevidovali chyby nebo vylepšení, můžete sledovat jejich vývoj. Opět na levé straně vyberte možnost Chyby a vylepšení nebo v úvodním přehledu klikněte na ikonku Chyby či Vylepšení, čímž se otevře seznam všech zaevidovaných chyb a vylepšení. Kliknutím na tlačítko Podrobnosti u konkrétní položky zjistíte další související informace, jako je aktuální stav, závažnost či alternativní řešení daného problému.
Užitečnou funkcí pro vás může být volba Přihlásit k odběru, čímž si zajistíte notifikace o událostech pro chybu či vylepšení, které nebylo evidováno ve vašem případu, ale například u případu některého z vašich kolegů. Následně je možné také odběr odhlásit.

Snadno a rychle vytvoříte report
Užitečnou funkcí je také tvorba reportu neboli Zprávy, která může obsahovat seznam případů nebo seznam chyb a vylepšení. Ve zprávě můžete upravit rozsah zobrazovaných sloupců a následně ji exportovat do formátu Excel.


Máte potíže s portálem My Esri?
Pokud byste narazili na nějaké obtíže s portálem My Esri, například že nemáte na portálu účet, nezobrazuje se vám podzáložka Podpora, nelze vám založit případ apod., kontaktujete oddělení Služeb zákazníkům, kde vám pomohou.